Objednávky a doprava
Jak dlouho trvá, než obdržím objednávku? Obvykle trvá 1-6 dní, než obdržíte vaši objednávku, pokud máme skladem.
Jak mohu vytvořit účet? Stačí kliknout na Účet a vytvořit účet. Nakupovat můžete i bez účtu, doporučujeme však mít účet.
Jak mohu sledovat stav své objednávky? Poskytujeme úplné informace o sledování všech balíků. Po odeslání našeho balíku obdržíte sledování. Nebo můžete svou objednávku sledovat na naší stránce sekce sledování.
Ponecháte si informace o mé kreditní kartě v evidenci? Ne, neuchováváme informace o vaší kreditní kartě. Využíváme platební bránu, kterou provozuje banka a ta zpracovává transakce. Do našeho systému dostáváme pouze zprávu „ZAPLACENO“. A další.
Účtujete daň z obratu? Ano, účtujeme DPH z prodeje na základě vaší lokality. Pokud jste plátcem DPH v Evropě, nebude vám účtována žádná další DAŇ. Pro místní neregistrované daňové poplatníky platí 19% daň za elektronické položky.
Pojedete do mé země? Ano, zasíláme po celém světě a většinou do všech zemí světa očekáváme Írán, Rusko a Indii. Pro Evropu zasíláme určitě do všech zemí, například do Německa, Francie, Polska, Slovenska, Česka, Rakouska, Irska a tak dále.
Budou mé položky v jednom balíčku? Ano i ne. Pokud je balíček velký jako u Antminer s19j pro 110TH s 21kg, dostanete samostatný balíček pro každého ASIC minera.
Vrácení a výměny
Jaké jsou vaše zásady vrácení peněz? Veškeré zboží můžete vrátit dle evropské legislativy do 14 dnů od obdržení balíku. Několik výjimek je podle legislativy, jako jsou potraviny, hygienické potřeby a předměty závislé na burzovních cenách.
Obdržel jsem špatnou položku Stačí nám napsat. My vám ho vyměníme a vynahradíme vám to také malým dárkem.
Moje objednávka dorazila poškozená Obal je velmi pevný a stává se to zřídka. Ale pokud ano, kontaktujte nás, všechny zásilky jsou pojištěny a budou vám proplaceny.
Kam mám poslat svůj oprávněný návrat? Formulář najdete na našem webu.
Nebo napište email na: info@kentino.com
Nebo pošlete mail na:
Kentino sro
Čestmírová 25
14000 Praha
Česko
Viz stránka zásad vrácení.
Jak získám zákaznickou podporu? Ano, obdržíte před nákupem a obecnou zákaznickou podporu po dobu 2 let po nákupu zdarma. Rádi Vám pomůžeme a doufáme, že u nás budete nakupovat i nadále. Kontaktujte nás.
Co mám dělat, když jsem zadal nesprávnou dodací adresu? Stačí nám napsat a my to opravíme.
Mohu objednávku změnit po jejím odeslání? Ano můžeš. Máte také 14 dní na vrácení balíčku a vrácení peněz v plné výši.
Mohu předobjednat položku, která je vyprodaná? Ano. Můžete si předobjednat a mnohokrát je to nejlepší možnost, jak získat nejlepší cenu a získat garantovanou cenu na nové přicházející položky, jako jsou noví těžaři ASIC.