Automatizujte své IT procesy pomocí integrace služeb
Zefektivnění a zjednodušení pracovních postupů IT a odstranění manuálních procesů prostřednictvím integrace služeb je hlavním cílem většiny IT týmů. Integrace služeb vám umožňuje snížit provozní náklady a zároveň zajistit automatický přenos nových incidentů, problémů, změn a požadavků na služby z vaší aplikace service desku do našeho systému správy IT služeb. To vám dává přehled o aktualizacích stavu v reálném čase z vaší aplikace service desk. Naši integrační službu můžete také použít k vytvoření ekosystému prodejců a poskytovatelů služeb.
Zlepšit efektivitu a zjednodušit správu ICT
Odstraňte manuální procesy, zjednodušte administrativu a ušetřete čas
Díky integraci služeb můžete eliminovat manuální procesy, jako jsou telefonní hovory nebo překlíčování informací. Informace z vašeho vlastního systému prodeje vstupenek jsou plynule směrovány do našeho systému. Stejně tak se aktualizace z našeho systému automaticky projeví ve vašem. Tyto automatizované pracovní postupy zajišťují zkrácení střední doby do opravy a zjednodušení monitorování SLA.
Vybudujte spolupráci mezi dodavateli a zvyšte produktivitu
Spojte své dodavatele technologií a poskytovatele služeb a zlepšujte spolupráci napříč ekosystémem svých dodavatelů. To vám umožní ušetřit čas na administraci a zlepšit se
provozní efektivita.
V rámci onboardingu této služby zajišťujeme:
- workshopy pro spolupráci na vytváření pracovních postupů a specifikací map
- konfigurace a testování pro bezpečné připojení
- uživatelské a funkční akceptační testy
- specializovaný projektový manažer během celého procesu implementace
Nabídka integrace služeb jako součást našeho portfolia služeb proaktivní podpory urychluje vaši cestu optimalizace IT a zajišťuje, že vaše technologie poskytne vše, co může.
Proč zvolit Kentino?
Globální podpora
Podpora více než 47 technologií ve 14 místních jazycích po celém světě.
Spolehlivý partner
Partner č. 1 nebo č. 2 každého velkého dodavatele.
Uznání v oboru
Ocenění za rok 2018 za transformaci našich služeb podpory za poskytování datově orientovaných služeb podpory zaměřených na klienta.
Hluboké zkušenosti
Podpora 6 milionů aktiv v rámci 6,000 XNUMX klientů na pěti kontinentech.